Projekty

Jsme tým piaristů, kteří se specializují na
komunikaci v oblasti kultury, designu a umění.

Načítám...

PRAŽSKÉ QUADRIENNALE 2015

  • Public relations
  • Mediální partnerství
  • Marketingové aktivity
  • Sociální sítě

V roce 2015 byl jedním z našich největších klientů 13. ročník Pražského Quadriennale. Této nejvýznamnější mezinárodní přehlídky v oblasti divadla a scénografie na světě se v červnu 2015 zúčastnilo přes 1 000 umělců ze 70 zemí světa a navštívilo ji více než 150 000 lidí. Práce na PR a reklamní kampani Pražského Quadriennale byla zahájena s ročním předstihem. Agentura se zaměřila na širokou laickou veřejnost, kterou informovala o akci prostřednictvím médií a reklamy. Cílem kampaně bylo komunikovat Quadriennale skrze všechny typy médií české mediální scény na základě spolupráce v podobě mediálních partnerství, PR a tiskového servisu a inzertní spolupráce v podobě efektivního nákupu reklamních ploch a formátů v Praze i celé ČR. V komunikaci byl kladem důraz na představení rozsahu a celosvětového významu a důležitosti akce stejně jako komplexního pokrytí všech témat, která s Pražské Quadriennale 2015 a jeho programem souvisela. 

"Pro Pražské Quadriennale 2015 Nikola s Eliškou připravily jak celkové domácí PR, tak velkou část rozsáhlé reklamní kampaně a po celou dobu naší roční spolupráce jsem u nich obou oceňovala nejen profesionalitu – připravenost na schůzkách, nasazení, rychlost a efektivitu či kvalitu připravovaných textů a dalších materiálů, ale také velkou ochotu proniknout do poměrně složitého celku PQ a jeho jednotlivých částí i uměleckých koncepcí,  stále se snažily najít nové způsoby či kanály, jak PQ široké veřejnosti představit.  Škoda, že nemůžou být jen naše interní PR :)."

Daniela Pařízková — Výkonná ředitelka Pražského Quadriennale 2015