Projekty

Jsme tým piaristů, kteří se specializují na
komunikaci v oblasti kultury, designu a umění.

SIGNAL FESTIVAL 2013, 2014, 2015, 2016, 2017

  • Public relations

Pro festival světla SIGNAL pracujeme od roku 2013, kdy se uskutečnil jeho první ročník. SIGNAL je pro nás velká výzva a zkušenost a každoročně se snažíme posouvat úspěšnost PR kampaně festivalu o něco dále. Mediální kampaň motivovala při druhém ročníku festivalu v roce 2014 téměř půl milionu lidí k jeho návštěvě. Pro SIGNAL každoročně realizujeme více než 450 mediálních výstupů, domlouváme okolo 20 rozhovorů s ředitelem a umělci festivalu, realizujeme živé televizní vstupy a reportáže napříč všemi českými TV a zajišťujeme okolo 350 tištěných článků včetně dvoustran, celostran a titulních stran deníků, týdeníků, měsíčníků a online médií. Největším úspěchem jsou však pro nás každoročně davy nadšených lidí, které brouzdají Prahou a na každém rohu je tak slyšet slovo SIGNAL. Věříme, že festival je teprve na svém začátku a s každým dalším ročníkem se bude medializace a povědomí o akci zvětšovat a rozšiřovat.

„S holkama jsem začal spolupracovat na úplném počátku vzniku festivalu SIGNAL, který se i díky skvělé práci PR týmu stal nejnavštěvovanější kulturní událostí v ČR. Holky se prokázaly svou nesmírnou připraveností, oddaností a nasazením. V mé profesionální praxi se jedná o zdaleka nejlepší zkušenost s externí PR spoluprací, takže je vlastně nechci moc doporučovat, aby zůstaly jen pro mě :)."

Martin Pošta — ředitel festivalu světla SIGNAL
Načítám...